Dag 1: Las Vegas

2 augustus 2022 - Bishop, California, Verenigde Staten

We vertrokken op vrijdag 22 juli shortens vroeg en vlogen van Brussel via Londen en Denver naar Las Vegas. Dat was iig de bedoeling. Onze vlucht had meteen al vertraging in Brussel waardoor we onze aansluiting in Londen misten. Daar werden we overgeboekt op een latere vlucht via San Francisco. Daar moesten we door de douane en onze koffer ophalen en weer opnieuw inchecken. Gelukkig hadden we een overstap van 5 uur, want de wachtrijen waren behoorlijk overal. Bij aankomst in Las Vegas hadden we er ondertussen al meer dan 24 uur opzitten en waren echt doodmoe. Toen liepen we ook nog naar de verkeerde terminal voor de bagage. Bij aankomst bij de goede terminal waren onze koffers al opgeborgen in een kantoor en gesloten voor de nacht. Echt heel fijn. Gelukkig waren we niet de enigen die verkeerd waren gelopen, maar ja dan maar met onze handbagage naar het hotel. Gelukkig hadden we ons voorbereid en echt alle benodigdheden voor drie dagen daar ingepakt. Met een Uber zijn we naar het hotel gereden.

Las Vegas is echt apart. Alle hotels aan de strip hebben een casino waar je doorheen moet lopen om naar de kamers te gaan. Gelukkig was onze kamer lekker groot en ploften we om 4 uur s nachts neer op bed.

En dan bestaat er ook nog zoiets als een jetlag. Ik heb echt maar vier uurtje geslapen en was daarna klaar wakker (ook al was ik tegelijkertijd nog doodmoe).

Deze zaterdag

Van reisblog naar fotoboek